
Jeśli masz konto e-mail, prawdopodobnie masz do czynienia z kampaniami e-mail marketingowymi w jakiejś formie.
Kampanie e-mail marketingowe są powszechną taktyką stosowaną przez wiele firm w celu dotarcia do potencjalnych klientów i informowania obecnych klientów. Jeśli jesteś zainteresowany rozpoczęciem własnej kampanii e-mail marketingowej, kontynuuj czytanie tego artykułu, aby znaleźć kilka bardzo pomocnych wskazówek.Unikaj wypożyczania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu. Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Zmaksymalizuj wyniki swojego e-mail marketingu, zachęcając czytelników do odpowiadania na każdy e-mail. Zawsze czytaj i odpowiadaj na te e-maile natychmiast. Budowanie osobistej relacji z każdym z czytelników to najlepszy sposób na przekształcenie ich w lojalnych klientów. Jest to również dobry sposób na uzyskanie bardziej szczegółowych informacji zwrotnych na temat sukcesu Twoich wysiłków.Nawet jeśli możesz mieć pokusę, nie naprawiaj adresów e-mail, które wyglądają na błędnie napisane lub błędnie wpisane. Biorąc pod uwagę poufny charakter wiadomości e-mail, ważne jest, abyś nie majstrował przy tym, co wpisała osoba.Zaprojektuj swoje e-maile marketingowe tak, aby były łatwe do odczytania na urządzeniach mobilnych i komputerach. Coraz więcej osób sprawdza wiadomości e-mail za pomocą telefonów komórkowych. Jeśli wiadomość jest trudna do odczytania na telefonie, prawdopodobnie zostanie usunięta bez przeczytania treści.Zapytaj o co najmniej imię klienta w momencie, gdy zapisuje się na Twoją listę. Dzięki temu możesz spersonalizować wiadomość dla każdego subskrybenta. Twoje e-maile będą się wyróżniać na tle innych masowych wiadomości e-mail, pomagając odbiorcom czuć się mniej anonimowymi.Pozwól na rozmowę za pośrednictwem kampanii e-mail marketingu. Zadawaj pytania swoim subskrybentom lub zadawaj pytania prowokujące do myślenia. Odpowiedzi sprawią, że czytelnicy poczują się częścią relacji, a nie celów marketingowych.
Odpowiedzi, które otrzymasz, pomogą Ci dowiedzieć się, dokąd zmierzasz, i możesz odkryć przydatne informacje o swojej bazie.W przypadku e-mail marketingu Twoim celem jest przyciągnięcie uwagi.
Być może będziesz musiał wykonać kilka prób, zanim osiągniesz sukces. Zmień elementy, które nie działają i zastąp je tymi, które okazały się skuteczne. Gdy już znajdziesz skuteczną technikę, ważne jest, aby ciągle szukać nowych strategii.Napisz treść swojej kampanii e-mail marketingowej dla ludzi, a nie oprogramowania. Jeśli tekst jest autentycznie przeznaczony do czytania przez ludzi, nie musisz się martwić, że filtry antyspamowe ożywią Twoje wiadomości. Nie używaj swojego słownictwa uroczego ani nadmiernie kreatywnego, próbując uniknąć filtrowania spamu.Temat jest jedną z najważniejszych części wiadomości e-mail. Jeśli nie masz tematu, który od razu przyciągnie uwagę czytelnika, prawdopodobnie w ogóle nie zawracają sobie głowy przeczytaniem wiadomości e-mail. Najlepiej napisane e-maile mogą być zupełnie bezwartościowe bez atrakcyjnego tematu. Upewnij się, że wszystkie twoje przedmioty są świetne!Daj swoim klientom poczucie, że dbasz o nich osobiście, dodając indywidualny akcent do swoich e-maili. Bardziej prawdopodobne jest, że zignorują Twój e-mail, jeśli poczują, że Twój e-mail jest ogólny. Wpisanie ich nazwy jest proste, ale idź o krok dalej. Mieć praktyczną wiedzę o swoich klientach i dlaczego zarejestrowali się w Twojej firmie. Tego rodzaju informacje można umieścić w wiadomości e-mail.Postaraj się, aby wiersze tematu wiadomości e-mail były krótkie. Spróbuj utrzymać je około 60 znaków. W zależności od charakteru Twojej firmy, możesz ujść na sucho z dłuższym, o ile najpierw umieścisz najważniejsze informacje. To powiedziawszy, lepiej dla przeciętnego konsumenta, aby był krótki, słodki i na temat.E-mail marketing jest bardzo często używany i większość ludzi widziała go w jakiś sposób w przeszłości. Marketing e-mailowy jest wykorzystywany przez firmy do reklamowania się za pośrednictwem poczty elektronicznej. Użyj tej techniki poprawnie, aby nawiązać dobre relacje z klientami i wzbudzić ich zainteresowanie.