Jeśli chcesz poważnie podejść do opcji marketingowych swojej firmy i naprawdę umieścić swój biznes na arenie refleksji konsumenckiej, możesz rozważyć marketing mobilny.
Jeśli pojęcie marketingu mobilnego nigdy nie przyszło Ci do głowy lub jest rodzajem marketingu, którego nie rozumiesz w pełni, ten artykuł ogromnie Ci pomoże.Daj swoim subskrybentom możliwość rezygnacji z otrzymywania Twoich SMS-ów. Format Twoich wiadomości powinien automatycznie zawierać zestaw instrukcji lub zdanie „opt-out”. Musisz użyć słów, które przekażą wiadomość, aby mogli wydostać się z twoich wiadomości. Obejmuje to słowa takie jak „ANULUJ SUBSKRYPCJĘ” i „STOP”.Dodawaj kody QR za każdym razem, gdy coś drukujesz. Drukowane kody QR są bardzo poszukiwane, więc umieść swój kod na wszystkim, co tylko możesz, nawet na pocztówkach, ulotkach lub gazetach. Im więcej masz osób, które widzi Twój kod, tym większe prawdopodobieństwo, że zdobędziesz nowych klientów dzięki wyświetlaniu.Znaj swoje godziny. Nie chcesz wysyłać wiadomości do klientów, gdy śpią lub jedzą kolację. Staraj się nie przeszkadzać im w święta lub w niedziele, chyba że jest to ważne. Twój klient nie zawsze chce mieć do czynienia z Twoimi tekstami, więc upewnij się, że piszesz tylko w dobrych porach.Jako marketer mobilny powinieneś skupić się na wszystkich swoich statystykach, a nie tylko na kilku popularnych. Mierz cały swój sukces, co oznacza wielokrotne użycie, współczynnik odrzuceń, unikalnych użytkowników i bardziej popularne statystyki, takie jak pobrania, otwarcia, aktywacje i rejestracje.
Chcesz poczuć to wszystko tutaj.Reklamy, które wyświetlasz w witrynach mobilnych, również muszą być odpowiednio sformatowane, więc zdecydowanie musisz się tym zająć, jeśli w ogóle planujesz wyświetlać reklamy.
Sprawdź usługi, takie jak iAd firmy Apple i MobClix, aby znaleźć różne sposoby wyświetlania banerów reklamowych w witrynach mobilnych.Zaoferuj swoim klientom zajmującym się marketingiem mobilnym odrobinę czerwonego dywanu, aby poczuli się wyjątkowo. Jeśli to zrobisz, będą rozpowszechniać o Tobie dobre słowo! Najskuteczniejszą miarą każdej kampanii jest sprzedaż, a zapewnienie klientom mobilnym unikalnych rabatów zachęci ich do zakupów i wykładniczo promuje Twoją pozytywną reputację!Zawsze utrzymuj otwartą linię komunikacji z klientami. Pozwól im przekazywać Ci informacje zwrotne na każdym kroku. Poinformuje Cię również o konkretnych problemach, które możesz napotkać na całym świecie z reklamami na telefon komórkowy. Wykorzystaj te informacje, aby zwiększyć swoją rentowność.Pamiętaj, aby wysyłać wiadomości tekstowe. Ludzie zwykle mają dzwonek, który odzywa się za każdym razem, gdy otrzymują SMS-a. Mają też tendencję do sprawdzania tego od razu. Wystarczy, że wyślesz małe pliki, takie jak zdjęcia nowego produktu, który masz do dyspozycji, dzięki czemu klient ma możliwość otrzymywania SMS-ów lub nie.Ułatw jednemu odbiorcy Twojej reklamy marketingu mobilnego wysłanie jej i prawdopodobnie to zrobi! Przed dopracowaniem promocji upewnij się, że są one łatwe do przekazania innym, a nawet zawierają zachętę dla pierwotnego odbiorcy, aby to zrobić, a otrzymasz natychmiastowe wsparcie reklamowe!Oto wskazówka dla każdego, kto jest nowicjuszem w marketingu mobilnym. Dotrzyj do swoich klientów i promuj w sposób odpowiadający ich zachowaniu. Wiele osób korzysta z serwisów społecznościowych lub wyszukuje produkty lokalne za pomocą aplikacji mobilnych lub przeglądarek mobilnych. Reklamuj się w tych obszarach lepiej swoim odbiorcom.Korzystając z porad i wskazówek zawartych w tym artykule, będziesz mógł rozpocząć lub wzmocnić swoje techniki marketingu mobilnego. Celem każdego właściciela firmy jest, aby jego biznes się rozwijał. Marketing mobilny może bardzo dobrze zapewnić Twojej firmie przewagę, której potrzebuje.