
Facebook to serwis społecznościowy, na którym ludzie lubią spędzać czas.
Dzielą się zdjęciami i filmami, linkują do stron, które lubią i rozmawiają ze znajomymi. Mają również możliwość interakcji z firmami i markami, które lubią, lub znalezienia nowych firm, od których chcą kupować. Wejdź na ten rynek, korzystając z poniższych porad.Kluczem do wszystkich działań marketingowych jest zrozumienie, dlaczego to robisz. Jaki jest twój cel końcowy? Gdy już to zrozumiesz, możesz łatwiej stworzyć plan, aby sprowadzić dokładnie tego, kogo chcesz zmienić z Facebooka w klienta. Więc zacznij burzę mózgów już dziś – czym się zajmujesz marketingiem?Facebook to świetne miejsce do dzielenia się informacjami. Nie chodzi tylko o rozmowę z przyjaciółmi; to także świetne miejsce do udostępniania treści. Pomyśl o tym jako o tym. Używaj go do pisania pełnych postów na blogu, a nawet promowania postów w swojej witrynie za pośrednictwem swojego kanału na Facebooku. Odkryjesz, że Facebook potrafi przyciągnąć duży ruch.Nigdy nie kłóć się z członkiem swojej bazy fanów. Mogą być ludzie, którzy nie lubią twojego produktu i mogą mówić negatywne rzeczy. Zachowaj spokój w takiej sytuacji. Sposób, w jaki sobie z tym poradzisz, da ludziom dobre wyobrażenie o tym, jak to jest robić z tobą interesy.Uważaj na wszelkie obrazy, które publikujesz jako reklamy, ponieważ tylko 20% obrazu może być rzeczywistym tekstem.
Jeśli prześlesz obraz, który ma więcej niż 20% tekstu, zostanie on odrzucony, a Ty zmarnujesz swój czas.
Bądź kreatywny i stwórz obraz, który przyciągnie uwagę odbiorców.Spróbuj użyć reklam na Facebooku. Płatne reklamy za pośrednictwem Facebooka mogą pomóc Twojej firmie, ponieważ pozwalają dotrzeć do odbiorców na różne sposoby. Możesz określić płeć, grupę wiekową, lokalizację i więcej odbiorców. Możesz być tak wąski lub szeroki, jak chcesz, określając ich potrzeby. Ustaw budżety kampanii i ceny stawek, aby przetestować dowolną liczbę nagłówków, obrazów i tekstu reklamy. Jeśli Twoja kampania nie działa, możesz ją od razu zatrzymać, aby nie przepłacać.Jeśli odpowiadasz na komentarz pozostawiony przez określonego użytkownika, upewnij się, że oznaczyłeś tę osobę w swoim poście. Chcesz, aby ludzie wracali do Twojej strony tak często, jak to możliwe, a tagowanie to świetny sposób, aby ktoś wrócił.Rozważ utworzenie grupy na Facebooku dla swojej firmy. Twoi klienci mogą angażować się, uzyskiwać odpowiedzi na pytania i kupować wszystko, czego potrzebują w jednym miejscu. Tutaj możesz poinformować swoich klientów o wszelkich specjalnych ofertach, które masz w ofercie. To może być dobry sposób na poznanie wszystkich osób, które mogą kupić Twoje produkty.Postaraj się publikować na Facebooku o różnych porach dnia. Jeśli masz zwyczaj publikować posty o tej samej porze każdego dnia, możesz nie wiedzieć, czy są lepsze czasy na zaangażowanie. Każda grupa docelowa jest inna, a to, co działa w jednym czasie, może nie działać w innym. Postaraj się publikować wiele razy w ciągu dnia, aby zobaczyć, kiedy Twoi odbiorcy są najbardziej aktywni.Promuj swoją stronę na Facebooku w każdym miejscu. Udostępnij link do swojego profilu w mediach społecznościowych na swojej stronie internetowej, na swojej stronie osobistej, na swoim blogu, na stronach znajomych i gdziekolwiek indziej, o czym możesz pomyśleć. Im bardziej eksponowana jest Twoja strona, tym lepiej jest dla Twojej firmy.Marketing na Facebooku to teraz droga otwarta dla Twojego biznesu. Wiesz, czego potrzeba, aby zaangażować odbiorców, dostarczając reklamy tym, do których kierujesz reklamy. Ta wiedza to coś, czego prawdopodobnie brakuje Twojej konkurencji, więc działaj jak najszybciej, aby jak najlepiej ją wykorzystać.